wtorek, 24 marca 2015

Meli podróże małe i duże

Witajcie !
na początku może się przedstawimy.... Główną bohaterką bloga jest Mela- 8- miesięczna buldożka francuska,a jej właścicielką jestem ja - Kasia :) Na bieżąco będziemy się dzielić z Wami przygodami, wybrykami, nurtującymi sprawami.
Jak dla niektórych wiadomo, bulwy to nie tylko leniwe, pierdzące stworzonka. To żywe srebra. Na tle innych ras odróżniają je niezwykle "ludzkie" zachowania (buldogi płaczą jak dzieci, przytulają się, śpią w łóżku...).

Co do podróży... Mela to mały pies podróżnik. Nasza pierwsza wspólna podróż miała już miejsce tego samego dnia w którym się poznałyśmy! Nawet tego dnia była spokojna, jazda samochodem nie zrobiła na niej większego wrażenia i już wtedy wiedziałam, że to "moja dziewucha"! Z każdym miesiącem zbieramy nowe doświadczenia, poznajemy nowe tereny. Razem byłyśmy już i nad morzem i w górach, na zachodzie i wschodzie. Melucha jest bacznym obserwatorem, zawsze!
Oprócz tego, że kocha podróże jej pasją również są spacery, nowe smaki (zwłaszcza patyków i kamieni zebranych na osiedlowych łowach). Jej najukochańszą rasą psa jest... mops! Uwieeeeeeeeeeeeeelbia wyruszać w dalekie laskowe podróże z mopsikami a zwłaszcza z jej ukochanym Gustawem.
Mam nadzieje, że się polubicie z Melką, będziecie podróżować, przeżywać i radować się z nami :)

A oto nasze fotki 






3 komentarze: